Benvenuti: Likejacking slovacco / Likejacking Slovensko? : )

17 ottobre 2011

Likejacking slovacco / Likejacking Slovensko? : )


Slováci Ahoj Je mi ľúto, že ťa vidím značku mojich stránkach o "údajnej" spam, ale je to k ničomu! Berieme na vedomie, že tieto časti sú s moč! nemôžeme sledovať, kto navštívi Facebook profil, je to všetko vtip a dokončení krokov nielen nikdy nestalo, ale budete mať fanúšikovia z týchto troch strán po kliknutí ... sa mi páči to, čo som chcel urobiť so svojím?
Stavím sa, že ste fanúšikom týchto stránok, bez toho aby o tom vedel?
www.facebook.com\/VYmyslimusli.sk
www.facebook.com\/JumpTandem
www.facebook.com\/pages\/Mud-Wrestling-Bratislava\/263297503710372 
jednoduchý win-win! Talianske 
 https://www.facebook.com/AdvExtreme?sk=app_183602675015830 
navštíviť túto stránku a získať dva účty:)
Odpusť mi používať Google Translate slovenský 
           hlásené skutočné spamerov/segnalate il vero spammer
https://www.facebook.com/sherezada.gazova?ref=pb#!/pages/Ako-sledova%C5%A5-kto-pr%C3%A1ve-videl-tvoj-profil/263948720314234?sk=wall 
                 preložená do taliančiny/tradotto in italiano
 

Salve slovacchi!mi dispiace vedervi segnalare il mio sito per "presunto" spam ma è 
tutto inutile!notiamo che anche da quelle parti vi prendono per il culo! non si può
tenere traccia di chi visita il vostro profilo facebook,è tutta una presa in giro
e completando i passaggi non solo non accadrà niente ma vi ritroverete fans di 
queste tre pagine cliccando mi  piace...cosa fanno con il vostro mi piace?
www.facebook.com\/VYmyslimusli.sk
www.facebook.com\/JumpTandem
www.facebook.com\/pages\/Mud-Wrestling-Bratislava\/263297503710372 
 
semplice ci guadagnano!!!!visitate questa pagina italiana https://www.facebook.com/AdvExtreme?sk=app_183602675015830 
e fatevi due conti!!! :) perdonate il nostro slovacco usiamo google translate 

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.